EINESS

Cicle de cultura digital i ESS (Economia Social i Solidària)

Programació Formacions
Isamit Morales EinESS

Sin Sync: Djing feminista
Part 2 (taller no mixt)

Sin Sync: Djing feminista Part 2 (taller no mixt)

Aquesta formació és la continuació a la introducció de Beatmatching que va impartir l'any passat dins del cicle EinEss. És un curs per a principiants (que han mirat aquest vídeo) i que volen continuar aprenent i aprofundint una mica més els conceptes de Beatmatching usant el programa Rekordbox. Farem un breu repàs del contingut passat, per a refrescar les bases i ens enfocarem principalment en el treball de transició d'una cançó a una altra.

Dijous 2/11/23 18.00 Online

Participants

La Niña Jacarandá @lanina_jacaranda @sin.sync

La Niña Jacarandá, coneguda també com a Isamit Morales és una artista visual, producer i Dj xileno-veneçolana. La seva proposta sonora, d'ampli respir i no linear, recorre els espectres que es desdibuixen entre l'ambient, reggaeton i club desconstruït, considerant la seva intersecció amb la dimensió política. Les seves sessions s'han sentit en clubs com Razzmatazz, Apol·lo, Dabadaba, Macau (Milà), Musicbox (Lisboa); també a festivals com SONAR +D, Primavera Sound 2022, Boiler Room 2022; ràdios com Dublab, Noods Ràdio, Wide Ràdio i dins de realitats i col·lectius de Barcelona com ABUNDANCE, Torooo, Necro Rècords. Hem pogut escoltar-la a l'espai de Feeel TV, de Betevé i recentment a Sonar 2023. És també la fundadora de l'escola feminista de Dj (no binària) Sin Sync School , que des de fa 5 anys fomenta un espai i comunitat d'artistes i djs des de la Sala VOL a Barcelona. Sense Sin Sync School és una escola de DJ feminista i anticolonial, que prioritza la presència de dones, trans, no binàries i migrants i on es comparteixen recursos per a aprendre la disciplina del DJing, formant part d'una comunitat d'alumnes, djs i artistes.

Potencialitats de la Cultura Digital Oberta

“En primer lloc, em salta a la ment el fet que moltes de nosaltres podem compartir(nos) coneixements, de manera menys jeràrquica i més horitzontal, des de les nostres experiències, des de les nostres disciplines. Ser una espècie d'escola oberta i vivent.”

-La Niña Jacarandá