Sonia Espí és llicenciada en psicologia social i té un postgrau en producció i comunicació cultural. Des del 2012 és project manager i promotora del Music Technology Group, donantsuport a les activitats de recerca, promoció de la transferència de tecnologia, i comunicació. @mtg_upf
#TecnologiaMusical #Recerca #Música #So
“ La cultura ha de servir per fer millor la vida de les persones, i quantes més persones se'n puguin beneficiar millor serem com a societat. La cultura digital oberta permet trencar barreres tant geogràfiques com socieconòmiques, així com reutilitzar continguts i coneixement contribuint a la creació d'un ecosistema sostenible.”
Carme Mayugo és educomunicadora i experiodista. Dissenya i coordina processos de creació audiovisual participativa basats en la dinamització comunitària des de fa més de vint anys, sobretot a Teleduca. Educació i Comunicació SCP (1996-2019). @TeleducaEducom
#educomunicacio #comunicaciócomunitària #comunitat#audiovisualparticipatiu
“ Entenem i practiquem la Cultura Digital Oberta des del punt de vista metodològic més que purament instrumental. Des de la nostra perspectiva és clau acompanyar la ciutadania (sobretot infants i joves) per tal que pugui desplegar, amb llibertat i autonomia, dinàmiques de creació audiovisial participatives.”
Antònia Folguera es defineix a si mateixa com a "aventurera multimèdia". És comissària, comunicadora i algo així com a productora cultural, però no del tot. Treballa en la intersecció de l'art i la cultura digitals i la música electrònica. És comissària a Sónar+D (el congrés de tecnologies creatives de Sónar), forma part de l'equip de la XRCB (Xarxa de Ràdios Comunitàries de Barcelona), organitza des de fa 16 anys "Dorkbot Barcelona, Gent que fa coses rares amb electricitat" i col·labora amb festivals com Eufònic, STRP i Keroxen, entre altres. @bzzzbip
#ESS #ComunitatDigital #financesalternatives #crowdfundingcivic
“ La cultura digital oberta és la cultura natural, la que es transmet via llenguatge (oral, escrit, informàtic, és igual), que es transforma, muta i es multiplica –com ha fet la cultura "a seques" tota la vida. Aquesta cultura adopta les formes digitals perquè són les naturals del nostre temps. Ha de ser oberta perquè només així es pot garantir que la pràctica dels creadors i creadores sigui sostenible, i els fruits econòmics que proporciona aquesta pràctica siguin seus, no de cap corporació xuclasangs.”