Dinamització i participació en formacions online
Com comuniquem les arts performatives amb perspectiva de gènere?
En aquesta formació online, la Magalí Permanyer de Swert de la Cooperativa
NUS ens transmetrà eines digitals, idees força i coneixements útils per donar eines i
habilitats de dinamització per a l’àmbit educatiu, des d’una perspectiva que més que
criminalitzar remi a favor dels canvis tecnològics que vivim, fomentar la implicació i la
participació de l’alumnat en un moment tan necessari, també amb i des dels espais virtuals.
En aquesta formació, dirigida a docents i artistes, reflexionarem sobre com introduir la
participació de l’alumnat en classes en línia, i el nostre rol de dinamització per a
fomentar la participació.
Participants
Magalí Permanyer de Swert @NUScooperativa
Màster en Intervencions Socials i Educatives (Universitat de Barcelona). S'ha format en facilitació de grups, teatre social i teatre dels i les oprimides amb Filalagulla, Héctor Aristizábal (ImaginAccion), Julian Boal i CODES (França). Ha participat en projectes teatrals relacionats amb el civisme, la violència o les addiccions com Voyagez citoyen, Demain la 6ème i 1 Bonbon + 1 Bonbon = Faites l'addiction (Cia. Paroles en Actes). La seva faceta a l'àmbit social conflueix amb l'artístic, creant un perfil híbrid creatiu-social, des del qual es defineix. Sòcia fundadora de la Cooperativa NUS, on coordina i realitza projectes al voltant de les relacions de poder. Docent del Màster en Polítiques Socials i Acció Comunitària, coordinat des de lEscola de lIGOP-UAB.
#teatresocial #acciocomunitaria #comunicaciogenere
Potencialitats de la Cultura Digital Oberta
"Crec en l’enorme potencial que té treballar des de la creativitat i la vivència per ampliar la nostra mirada i el nostre esperit crític. Entenc i visc l’educació en el seu sentit més ampli i des d’aquí, m'encanta acompanyar els grups a explorar noves metodologies i canals d’acció, aportant frescura, energia i una mica d’humor."
-Magalí Permanyer de Swert